Na tym blogu przeczytasz wyłącznie teksty tworzone przez naszych pracowników. Zapraszamy!
Dziś kilka informacji o tym, dlaczego autorski system CMS jest lepszy od systemu typu open source.
CMS czyli "Content Management System" to system do zarządzania treścią strony internetowej. Dzięki niemu można aktualizować i tworzyć nowe teksty, dodawać zdjęcia, czy zarządzać innymi funkcjonalnościami strony bez znajomości języku programowania.
Serwisy internetowych gigantów stają się coraz bardziej minimalistyczne, światowej sławy marki wybierają strony zdominowane jednym przewodnim kolorem, portale internetowe, takie jak Facebook i Instagram przechodzą na ciemny tryb interfejsu, w sektorze publicznym króluje dostępność, którą dyktuje standard WCAG 2.1. Jaka powinna być strona internetowa w 2020 roku, by nadal przyciągać i interesować?
Strony internetowe utworzone zgodnie z podejściem Single Page Application, mimo tego, że nie należą do nowych pomysłów, od jakiegoś czasu cieszą się rosnącą popularnością. Dowiedz się, czym jest SPA i dlaczego naszym zdaniem to przyszłość stron internetowych.
W obecnych czasach wirtualna rzeczywistość to element działań marketingowych. Dla wielu rodzajów działalności posiadanie panoramy sferycznej na swojej witrynie czy udostępnienie wirtualnego spaceru w Google Street View to sposób na to, by nie zostać w tyle, daleko za konkurencją.
Obowiązek sporządzenia Deklaracji Dostępności cyfrowej strony internetowej i aplikacji mobilnej nakłada na instytucje publiczne ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych. W praktyce oznacza to, że podmioty reprezentujące administrację publiczną są zobowiązane do posiadania na swojej stronie internetowej (i w aplikacji mobilnej, jeśli takowa istnieje) linku do dokumentu o nazwie "Deklaracja Dostępności". Co powinien zawierać ten dokument i jakie są etapy jego tworzenia? To postaramy się wyjaśnić niniejszym wpisem.
Wielu Klientów pyta nas, czy w dobie pandemii warto oszczędzać na marketingu internetowym. Koronawirus zachwiał stabilnością finansową większości firm bez względu na sektor, jednak dla wielu z nich reklama i marketing w internecie to jedyna szansa na utrzymanie lub zwiększenie sprzedaży.
Profil w usłudze Google Moja Firma, czyli mówiąc prościej wizytówka w wyszukiwarce Google, to szybki i darmowy sposób na zaistnienie w internecie. Nawet jeśli Twoja firma nie ma jeszcze strony internetowej, wizytówka w Google może sprawić, że potencjalny klient zadzwoni, napisze, lub dojedzie do Ciebie, korzystając z mapy.